Poslední recenze (92)
Ženy v běhu (2019)
Hvězdu za Vetchýho. 😓🤦🏻♂️
The Haunting (2018) (seriál)
Dop****e! 9 dílů naprosto užasných a pak to ,,vyblije” takovej shit!
Anihilace (2018)
Pro mě celkem ,,WTF'' konec (v ne úplně dobrém slova smyslu), ale 80% filmu super.