Recenze (3 348)
Farm to Fridge (2010)
Kruté, ale pravdivé.
Cowspiracy - Klíč k udržitelnosti (2014)
Pohoda jahoda.
Raději vidličky než nože (2011)
Hrozně hezky natočeno. Animace jsem ani nečekala, ale skvělé a poučné.
101 Reasons to Go Vegan (2010)
Teď moc nevím, co mám jíst. Ok, ok.
Tlustí, nemocní a téměř mrtví (2010)
Tak tak, prasata všude kam se podíváš.
Jdi, žij a někým se staň (2005)
Hrozně "silný" film plný emocí. Opravdu úchvatné.
Ave, Caesar! (2016)
Něco podobného už jsem jednou viděla a tohle mě tedy moc neoslnilo. Až příliš různých nezáživných příběhů najednou a ani jeden pořádně. Nic moc.
Barva vítězství (2016)
Velmi příjemná podívaná.
Už je tady zas (2015)
Nigga nigga, tote hund.
O kuřatech a lidech (2015)
Ten, kdo tohle vymyslel a napsal se musel teda pořádně sjet. Totální psycho.