Recenze (51)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Jsem zklamaný. Délka 150 min by asi nebyl takový problém, ale s odchodem Hana Sola alias Harrisona Forda odešel z filmu všechen humor. Hlavní představitelé nám umírají nejen ve filmu, ale "Legenda žije." Ale ani Titanic se nepotopí dvakrát, tak proč se krkolomně vrací boj povstalců? Asi jsem na pohádky moc starý, ale nedávné zmrtvýchvstání Supermana mě také nenadchlo. Co takhle oživit Broučky?
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Když už nevíš kudy-kam, vrať se do historie (Muži v černém, Mutanti, ...). A Rytíři kulatého stolu ?? Není lepší téma. Příště už bude Králem Artušem sám velký Optimus Prime !
Mumie (2017)
Nesourodý příběh, opět doplněný (jak je dnes zvykem) o mix z jiného soudku (Mr. Jekyll a Hyde) a neuzavřený - i slepý vidí druhý díl.
Assassin’s Creed (2016)
Nepolíben hrou jsem vyrazil za zábavou. A ač jsem očekával více od "Pasažérů", tak Assassini mě dostali. Mít v rukou něco jiného než bundu, samým napětím to rozmačkám. A na dvojku se již těším.
Pasažéři (2016)
Technicky za 1. Jinak jednoaktovka pro 4 herce. Konec ? Rychlý a fádní.
Anděl Páně 2 (2016)
No, jsem smutný. Kino bylo sice vyprodané, ohlasy v informačním prostoru vynikající, ale .... Jak už kdesi dole přede mnou napsala, začátek byl zbytečně dlouhý, rozvláčný a nevtipný. Až ve městě se začalo něco dít. Vlastní jádro však bylo složené z několika krátkých příběhů. A přehlídku "CELEBRIT" si mohl pan režisér odpustit. Myslím, že filmu spíše ubrala. Odešel jsem nespokojen a nějak jsem nebyl do děje vtažen (čemuž asi přispěly ve 20:00 žvatlající a rušící děti ((čemuž se nedivím, film zrovna dětskou pohádkou není))). Pro mě za ***
Captain America: Občanská válka (2016)
Tak jako po Vetřelci začalo být v dalších filmech "převetřelcováno", tak i tady je těch "hrdinů" přemíru (privela). Ale humor Spidermana a Antmana stojí za to. Škoda, že to nebylo korunováno tvrdším humorem Deadpoola.
Osm hrozných (2015)
Krimikovbojka. Ale v Tarantinově duchu.
Terminator Genisys (2015)
Není tu už moc přeTerminátorováno ?
Marťan (2015)
Sice strašně dlouhé a bez přestávky, ale hodně uvěřitelné. Asi jako Gravitace. Doporučuji jako psychický trénink před skutečnou expedicí na Mars (předpokládám, že už brzo).