Recenze (7)
Red Notice (2021)
Celkově podprůměrný film. Teď už vůbec nechápu, co kdo na Gal Gadot vidí, "krasavice" i herečka je průměrná.
Colin v černobílém (2021) (seriál)
Rádoby realistická zpověď ublíženého chudáčka, který to rozhodně nedělal pro peníze. Pokud chcete vidět něco Quartebackovi nebo americkém fotbale zkuste QB1, Last Chance U, nebo cokoliv jiného jako Ballers, Blind side, Invincible, Náhradníci prostě všechno je lepší než tohle.
Válečná generace (2013) (seriál)
Filmová miniserie, která úplně jednoznačně patří do TOP3 filmů o 2.světové válce.
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
První film byl jednoznačně lepší, ale Nevracej se nezklamal.
Pobřežní hlídka (2017)
V tom filmu je všechno špatný scénář, efekty, herecké výkony. Jen hudba je možná průměrná.
Terminátor: Temný osud (2019)
Efekty jsou asi jediné co bylo na tomto filmu dobré. Hlavní "hrdinky" jsou prostě nuda a šeď, stejně jako příběh.
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
S Rychle a zběsile toho moc společného nemělo, ale mírně nadprůměrný akčňak se slušnými efekt to je.