Recenze (106)
Bojovník (2019) (seriál)
Pecka!!! Doufám nejméně ve 4.řadu
Vzpomínka v mlze (2023) (seriál)
Jedna věc je bejt alkoholik a druhá věc je bejt naprosto totální a vylízanej dement ( a to jsem teprve u druhýho dílu)
Meg 2: Příkop (2023)
Vypadá to, že Statham je na cestě po hlavě do prdele.
Black Adam (2022)
Tvl 🤦🏻♂️
Outsider (2020) (seriál)
Pro mně jeden z nejlepších kousků podle Kinga vůbec, Ben Mendelsohn výbornej
Muž v ohni (2004)
No comment 🤷🏻♂️
Zabít tiše (2012)
Je to divný, má to potenciál, hraje si to na konverzačku..jakože strašně vtipnou, tohle mohl dát dohromady jedině Tarantino
Ultras (2020)
Pěkně natočená sonda do duše podle mně snad nejjjjjjjjjjjjjvětší bandy primitivů na týhle planetě, fotbalových Ultras 😂😂
Smrtící ticho (2020)
Strašlivá píčovina!!!!
Street Kings (2008)
Špička..no comment