Recenze (66)
Na půdě aneb Kdo má dneska narozeniny? (2009)
Barta je skvelý, ale viac mu sedia nemé filmy (napr. Krysař), ako tie dabované!
Otesánek (2000)
Česká verzia Lynchovej "MAZACEJ HLAVY" !!! :-)
Kvaska (2007)
4* za Landu, -2* za film
Cesta (2009)
Verný filmový prepis knihy v peknom postapokalyptickom vizuálnom stvárnení.
Plán 9 (1959)
Tak zlý film, že si jednoducho zaslúži 5*. Odporúčam aj Barbarellu!
Čch' pi (2008)
Čakal som veľkolepý a nádherne vizuálny čínsky film. Videl som však iba priemerný hollywoodsky akčný historický film s čínskymi hercami a neskutočne nepríjemným strihom (najmä pri bojových scénach). Možno poteší milovníkov amerických historických filmov, ale určite nečakajte typickú čínsku kinematografiu.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Niekedy mi prišiel Borat dokonca normálnejší než ľudia okolo neho.
Oscar (1991)
Ako decko som tento film videl snáď tisíckrát - dookola som si ho púšťal z VHSky. A na výkon Petera Riegerta čoby poslíčka sa zabudnúť nedá. Dnes by sa mi ten film už možno nepáčil, ale dávam mu 4* za očarenie v detstve a za scenár, ktorý mi vtedy prišiel geniálny. A doteraz som ani nevedel, že šlo remake Funesa (ktorý som zatiaľ nevidel).
Sicilián (1987)
Nevyužitý potenciál predlohy. Lambert bol hrozný a zo všetkých hercov právo on nemal "výzor Sicílčana". Scenár vynechal mnoho podstatných a zaujímavých epických scén (testament, okolo ktorého sa celá kniha točila, nebol ani len spomenutý), namiesto nich tam boli napchaté slaboduché a patetické dialógy. Niektoré dôležité charaktery tu nemali priestor na svoje vykreslenie. Kniha perfektná (porovnateľná s Krstným otcom), film neodporúčam.