Recenze (112)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Nektere sceny byly provedeny skvele, napriklad VR momenty. Hlavni problem serialu ale je, ze ma pouze osm dilu a spousta veci neni vysvetlena uspokojive, tim padem mame vice nelogicnosti nez v knize. Dalsi mou vytkou je osazenstvo - v knize se postavy neznaly, zatimco v serialu jsou vsechny hlavni postavy vlastne jedna skupina pratel. To je nejen nerealisticke, ale nektere postavy jsou vylozene do poctu prvni radu, protoze budou dulezite az pozdeji. Sceny s temi postavami jsou vylozene bolestive nudne. Od druhe rady ocekavam mnohem propracovanejsi Wallfacery, coz je pro me highlight serie.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Nostalgie z detstvi a nadseni. Bohuzel logika skocila oknem pryc, takze dve hvezdicky ubiram za neuveritelne hloupy a nelogicky scenar.
Láska padá z nebe (2019) (seriál)
Kdyby se to tak moc nevleklo chvilemi, dal bych ctyri hvezdicky.
Re: Zero kara hadžimeru isekai seikacu - Season 2 (2020) (série)
Oproti prvni sezone strasne staticke, silene se to vlece. Chapu, ze je treba vypilovat postavy, ale vazne? Cela rada a sotva se pohnou z mista?
Tenki no ko (2019)
Uzasne vizualy a paradni soundtrack. Pribehove je to klasicky Shinkai :)
Gekidžóban Kimecu no Jaiba: Mugen Rešša Hen (2020)
Prijemne prekvapeni se silnym zaverem. Kouka se na to fakt skvele :)
DOTA: Dračí krev (2021) (seriál)
Absolutne prumerne. Bez nametu Doty by o tom kazdy zapomnel do tydne.
Great Pretender (2020) (seriál)
Prijemny serial a skvele lokality. Skoda toho priserneho nelogickeho zaveru.
Revizoři (2003)
Na muj vkus prilis Lynchovske. A vlastne mi to ani zas tak vtipne nepripadalo.
Poslední představení (2020) (seriál)
To skakani v case nebylo zrovna nejprehlednejsi, ale jinak skvely dokument.