Recenze (47)
Vanilkové nebe (2001)
Tenhle film je jako když pejsek a kočička pekli dort… od všeho něco, ale výsledek nepoživatelný
A jak to bylo dál... (2021) (seriál)
Kouzlo Sexu ve městě zmizelo kdesi v nenávratnu a z původního komediálního, zábavného a inspirujícího seriálu a dvou filmů zbylo něco depresivně nudného...doufám, že další řada se točit nebude....
Šťastný nový rok 2: Dobro došli (2021)
Herecké obsazení má film kvalitní, hezké lokace taky, ale to je vše....protože nějaký děj byste hledali marně.
Šťastný nový rok (2019)
A toto bolo čo....? Dívala jsem se kvůli Janika Koleníka a Tomáše Maštalíra, které mám ráda, celkově bylo herecké obsazení dobré, ale tomuhle "filmu" by nepomohla ani svěcená voda.....Jedna hvězda za obsazení.
Past (2020) (TV film)
FIlmem jsem byla neskutečně dojata, protože ta představa, že nějak takhle se to opravdu stalo mě drásala srdce. Paní Štěpničková pro mě byla a je vynikající herečka, stejně tak její syn Jiří. Když si představím, co musel jako malý chlapeček prožít......:-((( Malý Adam ho ztvárnil velmi přesvědčivě a moc se mi líbil. Stejně tak jako vždy výborná Zuzana Stivínová.
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Mizerný scénář, strašně umělé zpívací scény, ....pár dobrých scém s původní sestavou, Meryl chybí moc, takže film nemá prakticky žádný děj, vzpomínaní na Donnino mládí totální nuda na úrovni estrády z TV NOVA. Uf!!!! Jedna hvězda za pár vtipných skečů a Colina Firtha.
Bohéma (2017) (seriál)
Jedna hvězda jen kvůli skvělému Vladimíru Javorskému, jinak je to po všech ostatních stránkách odpad....
Lída Baarová (2016)
Nepřesvědčivá Pauhofová (mimochodem nemohli vybrat typově odlišnější osobu od Baarové) a celkové prázdný snímek....jedna hvězda za kostýmy
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Bylo mi z toho trapně.....
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Stupidita na entou o americkych vypatlanych nickach....