Recenze (138)
Haló, haló! (1982) (seriál)
...bodré podoledne vespolek....a nebudu to víckrát opakovat...
Město (2010)
Srovnání s Heat se nejde ubránit a to srovnání dopadlo překvapivě hodně dobře. Ben Affleck sice De Nirova charismatu nedostahuje a policajt Pacinova samozřejmě také ne, ani tam tak není prokreslen jeho charakter...ale o to je tam více postav (například skvěle zahraný "zahradník"), podnětů (pátrání po matce), propracované akční scény (které sice někdy až moc dobře "procházejí") a perfektně zahraná hlavní záporná (nebo kladná??) dvojice. Velmi příjemné překvapení a Afflecka začínám brát jako Pana režiséra..
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
Já si taky nemůžu pomoct, ale tohle byl kultovní film mého mládí, a myslím, že úplně každý na tom chtěl být jako hlavní hrdina... Teď po letech musím uznat, že ta choreografie soubojů byla vážně docela ubohá...ale v tomto případě je nostalgie přednější.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Teď jsem začal sledovat spolu s britskými Misfits, ti mě sice zaujali ještě víc, ale i toto dílo je zatím skvěle rozjeté a uvidíme, jak to bude pokračovat...hlavně aby to zas tvůrci nesmyslně nenatahovali...ale to by se vzhledem k režisérské sestavě snad stát nemělo.
Cry_Wolf (2005)
V podstatě "netypická" teenagerská vyvražďovačka, ve které umřou všeho všudy jen 2 lidi. Snaha o překvapivý zvrat nebyla až tak špatná, ale tím to mělo končit... ale ten účel toho zvratu byl až moc překombinovaný a hodně nereálný, aby se vše stalo tak, jak to "kdosi" naplánoval.
Jak vycvičit draka (2010)
...hezké, dojemné, předvídatelné...ale nic z toho neberu jako zápor :-). A btw, taky chci jednoho domů...
Americké psycho (2000)
...celkem psycho...a nejen hlavní hrdina.
Od soumraku do úsvitu (1996)
Nádherně brutální pohádka s překrásnou Salmou a šíleným Quentinem.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
První série - bomba, teda až na ten poslední díl, ten byl přeci jen až trochu moc ulítlej... Ale jinak super seriál, kde je sice účastno "nadpřirozeno" v těch speciálních schopnostech jednotlivých hrdinů, ale vše probíhá tak reálně a uvěřitelně... . . Druhá série: rozjíždí se snad ještě líp než první, jsem nadšen... ???!!! :-( :-( :-(...Nathan jde jako fakt pryč...??? Bohužel - třetí série postupný, ale nezadržitelný úpadek, a na čtvrtou se nemá smysl dívat!!!
Dívka, která kopla do vosího hnízda (2009)
Hodnotím jako celek, tedy celou trilogii, tak hodně dobré....pokud pouze díl první, tak bomba!