Recenze (10)
LOVEní (2019)
chce sa mi vracat
Na shledanou, babičko! (2016) (seriál)
Bože kedy toto skončí
Zoo (2016) (seriál)
To sa neda ani komentovať. Úplné dno
Svět podle Evelyn (2015) (seriál)
Dal som tomu šancu pozrel som . Dalšia trápnost bez vtipu alebo prinajlepšom s otrepanými vtipmi , samozrejme každych 5 sekúnd v pozadí pustený smiech aby si ludia mysleli že je to vtipne aj ked nieje. Trápnosť nič viac. A áno všetci jej iba závidíme.
Tramvaj (2012)
Ehm blivajz
Lokal TV (2011) (seriál)
Pišta je vtipný iba keď to boli niekoľko sekundové videá ale natiahnuť ho na 25 minút a popridávat hlúpe postavy bez nápadu to jednoducho človeka nudí a nezachránil to ani Marián Čekovský
Král Matěj (2007)
Na filme pracovalo aj slovenské štúdio animoline a na animácii postáv sa podielal náš slovenský animátor Jaroslav Baran
Iluzionista (2010)
Film ktorý vo mne zobudil nádej že animovaný film robený klasickou ručne kreslenou animáciou može byt stále úspešný aj v dnešnom 3d svete .Úžasný rozprávkový zážitok s perfektne zvládnutým pohybom postáv ,výtvarnosťou, mimikou tvárí,krásnymi pozadiami a príbehom ktorý chytí za srdce.
Univerzální voják: Zpět v akci (1999)
Keď som bol malý tak sa mi to neuveritelne páčilo a to len kvoli tomu že zbrane mali väčšie než boly oni sami a hral tam aj Bill Goldberg.Ale ked sa nato pozeram teraz tak sa čudujem sám sebe čo sa mi na tom tak páčilo ,tak aspoň jedna hviezda za pána Goldberga
Bez dechu (2011)
Keď nebudem komentovať zúfalý výkon herca tak samotný film vo mne zanechal ten najhorší zážitok s kina aký som kedy mal. Čakal som tu dych vyrážajúcu scénu ale malo mi dojsť že to je dalšia nechutná tínedžerská KRÁVOVINA bez nápadu !