Recenze (2 461)
Adikts (2024) (seriál)
Vydatná dvoudílná dávka je skutečná a nápaditá jízda, které poté spadne řetěz a dojed zbytku je dost průměrný. Mám v piči, přesně před rokem viděný Banger byl větší šlehá. Ale na iVysílání bych tohle nečekal...
Kosmonaut z Čech (2024)
Vidění v pátek večer. Taková retro sci-fi s českými reáliemi, proprietami a technikou. Vizuálně ujde. Vztahová část s Lenkou je však plytká a nejsilnější momenty zvláštního snímku jsou, když se nemluví radši vůbec. Hudba tomu pomáhá víc. 45%
Bostonský škrtič (2023)
Zajímavé, ale filmařský velice přízemní novinářské pátrání po neznámém škrtiči.
Děti Nagana (2023)
Nad nostalgickým nádechem (parta dětí ala Stranger Things po Česku) a problémy školní party se člověk rychle najde (po Naganu mi bylo 15 let), humorných scén je také několik, ale ten příběh. Furt si říkám, snad to nebude jen tak jednoduchoučké, jak by mohlo. Bohužel je to přesně tak jednoduché, prosté a přímočaré, že to nakonec nedojme. A vedlejší zápletky jsou jen zkratkovité. Hašek na Hrad. Bejvávalo.
DogMan (2023)
Celkově cajk, haf. Čekal jsem sice trochu jiný vývoj a děj, ale do zvoleného konceptu na konci filmu znící - v českém znění: Ondřej Gregor Brzobohatý - pobavilo nejvíc.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Tuctový "Marvel" potkal fantasy a přeci jen to na poházené vlhké kalhotky a trenky všude okolo zase stačí.. 50%
Chudáčci (2023)
Bouře v papundeklové sklenici vody. Emma je jako Bella skvělá, ale to její šukání, pardon hopsání podle půlky Kámasútry zas takové podnětné není a ta ala Frankensteinova satira se taky rychle vyčerpá. Má to poměrně originální (ne tak pro diváky znalé Karla Zemana) výtvarný design, kamerové snímání rybím okem jsem taky dlouho neviděl, ale přesto je to dosti chladné a strojové a ani toho podnětného vtipu, který by to mohl významně povýšit se nedostává. Vlastně jsem se upřímně zasmál jen při svatební scéně. Chudáčci někteří diváci.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Měl jsem obavy. Ve finále jsem vlastně hodně rád, že se Indiana Jones s vrásčitou tváří Harrisona Forda (i dabingem Jiřího Štěpničky) ještě vrátil. Návrat to byl ve velkém stylu a největší obava, že z toho bude další multivesmírsračka (kterých je teď Hollywood přesycený), byla nakonec zužitkována mírně, okrajově, ale o to osudověji. Důstojná rozlučka a opět zábavný dobrodružný film k tomu.
Krev a zlato (2023)
Nazi-stern (v dobrém i zlém) s výraznou českou filmařskou stopou.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Sedlo mi to komplexně. Bavil mě přehledný příběh i nefyzický záporák, jímž je aktuálně všude propíraná umělá inteligence. Bavil mě Tom Cruise, strkající Bonda i poslední bondovky do kapsy. Bavila mě akce a všechny ty akční eskapády ve fyzicky i technicky vypiplaných sekvencích. Z už tak dlouhé série M:I vlastně nejlepší díl a to je ho zatím jen polovina. Uau.