Recenze (1 567)
Jmenuju se Dolemite (2019)
Is that your DP? #triggered
Kořist (2019)
Aligátornado. Aneb jak dokonale zabít film prvním zobrazením digitální fauny, které nemá nic společného s realismem. Výsledkem je jen dokonalá, vážně se tvářící nuda o ničem s dialogy z kanálu. Aja by se měl vrátit ke kořenům.
Lví král (2019)
Odporný sterilní hnus, jehož tvůrci nemají ani špetku morálky, aby jakkoli zmínili původní autory, které z 90 procent (tj. včetně dialogů nebo záběrování) tupě vykradli. Samozřejmě, že to obecně funguje. S tímhle scénářem, hudbou a hlasovým obsazením by to možná natočil i Zdeněk Troška. Snaha o fotorealistickou verzi bez větších výrazů tváře ale funguje tak napůl, pořád je za tím cítit umělost. Hlavně v detailech, celky místy působí trikově opravdu impozantně. To ale nic nemění na faktu, že tuhle verzi nikdo nepotřeboval, nové nápady Favreau tradičně nemá, všechny písně jsou hůře zpívané než v originále a ta fungl nová je stylem totálně nekompatibilní popový humus.
Nebát se ničeho (2019) (studentský film)
Přijde mi hodně smutný, že si mladý člověk takhle naivně představuje fungování YouTube.
Pokémon: Mewtwo vrací úder – Vývoj (2019)
Remake, jehož smyslem je zjevně přiblížit se vizuálem současným herním titulům a trochu i Detektivu Pikachu, jemuž je (už původní film) svým způsobem prequelem. Pro fanouška první generace fajn nostalgie bez přidané hodnoty, rozhodně doporučená ke zhlédnutí spíše v originále, neboť dabing je příšerný a překlad stojí za takový pendrek, že si ani nikdo nedal práci s původními překlady reálií. Město Pallet? Bože můj.
Premiér (2019) (seriál)
How dare you.
Rozhovory s vrahem: Výpověď Teda Bundyho (2019) (seriál)
Mrazivý portrét, který má dostatek času na to být opravdu komplexní. Dokonalá přípravka na Berlingerův celovečerák s Efronem, jenž bude zjevně hodně vsázet na Bundyho charisma v kontrastu s odporností jeho činů.
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Asi jako vzít Mission: Impossible a zabalit ji do celofánu marvelovky. Koukatelné (obzvlášť na Leitche s jeho neschopností koherentně vyprávět), ale vlastně strašně smutné při uvědomění si, že tenhle líný shluk pixelů, dementní zápletky a siláckých dialogů z kanálu je teď považován za akční standard a letní zábavu. No stakes, no drama, no tension. A to je i na akční kravinu prostě blbě. A Dwayne by se fakt neměl ocucávat před kamerou. Bizár.
See - Božský plamen (2019) (epizoda)
Vcelku zábavná, deštěm zmáčená a hlínou zašpiněná vykrádačka Mad Maxe.
Skleněný (2019)
Shy se vztyčenou hlavou, s ambicemi natolik velikášskými, že vedle nich nějaké Nekonečnoválky působí jako látka pro mateřskou školku (oh wait...). Ten film hodně důmyslně náplní jak pravidla všech dobrých trilogií, tak dříve ustanovenou sestavu motivů. Jasně, často jsou ambice větší než mozková kapacita, finále je imho i řemeslně slabší kvůli záměrné inklinaci ke komiksové druhořadosti (čtyřlístkovská variace na HYDRA/SHIELD), ale přesto mi výsledek přijde v jistém směru inspirativní a podnětný už za snahu to takhle zkusit. Je docela fascinující, že na jednu stranu lidi ukoukají dvacet Marvelovek, jejichž znalostí obhájí plochost jejich season finale, na druhou nestíhají usledovat tři filmy o celkem šesti postavách a jejich postojích. 7+/10