Recenze (5)
Donšajni (2013)
Celý film na mě vrhá dojem, že ho pan Menzel natočil jen tak v oddychovém čase mezi jeho velkými filmy. I tak mě Donšajni velmi mile překvapili. Je to nenásilné nahlédnutí pod pokličku operního světa a já se příjemně bavila. Jan Hartl byl ve své roli výborný.
Líbánky (2013)
Je spousta filmů, kde není stěžejním bodem neustálá zvratovost příběhu, a přesto se zapsaly zlatým písmen do kinematografie. Bohužel to není případ Líbánek. Celkem jednoduchý děj se táhne jak žvýkačka k zbytečnému emočnímu profackování diváka. Každý příběh by měl skrývat i kousek tajemství, ale zde se nám pan režisér snaží "pravdu" nejen naservírovat na stříbrném podnosu, ale neváhá ani složitě vysvětlit příčiny a důsledky v podání nekončících monologů. Jinak oceňuji práci s kamerou a zajímavý námět filmu.
Vyhoštění (2007)
Skvělý film bez zbytečných emočních ataků na diváka a nejlepší práce s kamerou, kterou jsem kdy viděla.
Křídla Vánoc (2013)
Největším zabijákem toho dílka byl námět a scénář. Jindy skvělý Richard Krajčo se ve své roli plácal jako ryba na suchu. Z kina jsem si odnesla spíše rozpačité pocity, které se doma rozplynuly v sladké nic.. Přesto si film ode mě zaslouží 1 * za výborného Davida Novotného, a protože český film se musí podporovat.
Cabiriiny noci (1957)
Nevídaný a nepřekonatelný herecký koncert Giulietty Masiny, silný příběh o naději a touze po obyčejném, slušném bytí a životní realita na závěr, ve mně zanechává pocit radosti, že jsem byla při tom.