Poslední recenze (5)
Nevědomí (2013)
Oblivion je jako zhmotnělá esence všech vášní, které lze ke scifi žánru chovat - má totiž to, co nacházíme spíš v nízkorozpočtových uměleckých filmech...duši - myšlenku doslova plnou zvratů, nádherných průletů, charismatického Cruise, nejvíc podmanivýho hlasu záporáka od dob HALa 9000 :D a finálního vyrovnání se s pravdou a obětování sebe sama pro vyšší dobro. A mít tu možnost dívat se do tváře nepřítele ve chvíly, kdy je terminován prostě stojí za svou cenu!! - v mysli navždy přetrvá: bazénová scéna, hudba M83 & Fu*k you Sally!!! - Přesně takovej totiž Oblivion je...akorát ještě mnohem lepší! :-D
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Čtenář publikací Penny Dreadful z let 1900 byl v podstatě hororový panic (nic jiného v té době prakticky nebylo) Je tedy skoro až fascinující, že dnes, o sto let později, v době, kdy je hororový žánr doslova přehlcen vším možným i naprosto (a někdy až absurdně) nemožným...to pořád funguje - za těch sto let jsme viděli už "úplně" všechno a vygradovali hororové prvky jak jen to šlo. A najednou se tady ze stínů a prachu vynořuje další chuťovka ze stáje Showtime a ta "syrová" prapůvodní naturalistická vizáž zasazená do viktoriánský Anglie překvapivě (a k mému obrovskému potěšení) stále funguje a stačí... PS: Dráculu jsem četl ještě jako malej, ale kdykoliv padne jméno Mina, tak zpozorním tak, že to dokážou zachránit snad jen Drákuloviny s Lesliem Nielsenem! :-D
Wallace & Gromit: Prokletí králíkodlaka (2005)
...tajuplná atmosféra při pátrání po záhadném monstru dává v tomhle animáku nafrak většině monster-hororům. Absolutně výborně stylizovanej příběh...místy trochu až Burtonovky, ale hlavně děj není předvídatelnej, jsou tu kvanta výbornejch nápadů, který bavěj v každým záběru a film se ani sekundu nesnaží nudit, naopak vás výborně vede po stopách obřího ušáka a vy se nestačíte divit, kam až vás vynalézavej psík Gromit vezme (já si ho totálně zamiloval) - je až skoro smutný, že nejlíp technicky zvládnutej film na téma "vlkodlak" je vlastně parodie na něj.:D