Recenze (194)
Žena ve zdi (2023) (seriál)
Famózní Ruth Wilson. Jestli za to nedostane minimálně nominace na ceny včetně Emmy a Zlatého Glóbu, tak nevím, na co ty ceny vlastně jsou.
Instalatéři z Bílého domu (2023) (seriál)
Bohužel jsem nedokoukal ani druhý díl. Woody je boží, ale čekal jsem od toho úplně něco jiného. Někomu to asi sedne, ale nebude těch lidí hodně. Je to skoro parodie. Možná jiné klasické zpracování by bylo lepší.
Rustin (2023)
Bylo to zajímavé, film rychle utekl a Colman Domingo je skvělý. Bohužel jsem z filmu ale necítil to WAU, které by mělo u životopisného počinu být.
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Carla Gugino je bohyně!!!
V pasti: Barcelona (2023)
Nikdy nedávám jednu hvězdičku, vždy dokoukám film, jenom párkrát v životě se mi stalo, že jsem film nedokoukal a tento patří mezi ně, obrovské zklamání, nuda, nesympatický hlavní herec, tudíž i postava, ztráta času a ještě jednou obrovské zklamání. 1 * za Barcelonu, což je krásné město.
Nezvěstná (2023)
Lahůdka!
Lovci pokladů: Na hraně historie (2022) (seriál)
Ale jo, bylo to dobré. Catherine Zeta-Jones byla super a šlo vidět, že si roli padoucha užívá.
Vlastizrada (2022) (seriál)
Absolutně zde nechápu nízké hodnocení, má to spád, má to akci, stopáž dilů je tak akorát a herecky je to také skvělý.
Prokletá romance (2022)
Herecký koncert Amy Adams, která si to opět vše krade pro sebe.
Hodně štěstí, pane Veliký (2022)
Výborný film, úžasná atmosféra, herecký koncert, zkrátka velký filmový zážitek doporučuji. Fenomenální Emma Thompson, ostatně jako vždy a skvělý Daryl McCormack o kterém doufám ještě uslyšíme.