Recenze (379)
Nevědomí (2013)
Za mě v celku koukatelný a hlavně na 4* to vytáhla hudba od M83.
Ghoul (2015)
Na film jsem se těšil ale zklamal mě. Čekal jsem víc.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Kdybych nejprve neviděl vydařenou švédskou verzi, asi bych dal 4 hvězdy, ale po srovnání mě zklamala tato americká verze s obsazením počínaje po zpracování konče.
Španglicky snadno a rychle (2004)
V tomhle filmu se mi Sandler moc nelíbil, jinak mám rád jeho filmy.
X-Men: Poslední vzdor (2006)
Pěkný a trapný zároveň.
Machři (2010)
Pěkný obsazení, občas sranda, ale film o ničem.
Umění lhát (2009)
Neříkám, že jsem se nezasmál, ale byl stupidní a to včetně námětu. Podívat, roztrhat a hodit do koše. 2* dávám jen proto, že jsem dokoukal celý film.
Slečna nebezpečná (2012)
Průměrná komedie, hodně mi pripomíná Exmanželka za odměnu. Praštěná a vtipná, líbilo se mi to.
Velký závod (2013)
Ač jsem aktivní fanoušek TdF a všeho kolem silniční cyklistiky, nemůžu filmům s touto tématikou nadržovat. Francouzký humor moc nemusím ale zde nebyl až tolik přehnaný (prostě francouzký :-) ), takže koukatelný a celkově musím napsat průměrný. Jenže kdo jiný by film o Tour mohl natočit, než nějaký franc. režisér. Hinault a Jalabert určitě bodík navíc, ale oplzlý vzhed a charakter záporáka Tony Angela ho vzal zpět. Jinak jsem rád za takový film.
Fantozzi v ráji (1993)
Jedným slovem: trapný. Takovej nesměšnej humor umějí vymyslet jen italové.