Recenze (141)
Kandidát (2013)
Celkom odvážny film s veľkým potenciálom ktorý ale bohužiaľ nedokázal naplno využiť. Ale na slovenské pomery celkom slušné :)
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Prečo som ja idiot tento film stále odkladal...Nikdy som sa nehádal o to, že je Steven macher ale aj tak som ho vždy považoval za preceňovaného. Ako som sa len mýlil... Toto krásne, milé a citlivé dielo ma dokázalo aspoň na chvíľu dostať späť do môjho síce naivného ale hlavne bezstarostného detstva. Za toto ti patrí moja veľká vďaka Steven. Bol to zážitok :)
Frankie a Johnny (1991)
Veľmi krásny, citlivý a pravdivý film s luxusným obsadením(Al a Michelle tým postavám dali život) určený rovnako ženám aj mužom :) Ťažko sa hľadá to čoho je vo svete stále menej. P.S. https://www.youtube.com/watch?v=ydfH7iuLR0I
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Mám rovnako ako mnoho ďalších veľmi rád Avatar. Aj keď sa trochu bojím o kvalitu scenára, teším sa na pokračovanie. Ale bol by som omnoho radšej keby Cameron natočil niečo aspoň spolovice tak nadčasové, superakčné, vtipné a zábavné ako T2. Nesmrteľná klasika ktorá nás všetkých prežije :)
Kontrafakt: Dáva mi (2003) (hudební videoklip)
LEGENDY
Hačikó - příběh psa (2009)
Vek 23 rokov, výška 193 centimetrov, váha 108 kilogramov a slzy v očiach ako malé dievča. Kto je to? No ja predsa :D
Noviny TV JOJ (2002) (pořad)
Zabíjanie, politika, zabíjanie, politika, zabíjanie, politika, zabíjanie, politika, zabíjanie, politika, zabíjanie, politika.......................................................... Zabudol som na niečo? P.S. Televízne noviny na celé dekády - https://www.youtube.com/watch?v=lcjAUkaofPM
Earth (2007) (TV film)
Nááádhera :) Žijeme v raji a ani o tom nevieme.
Vymítač ďábla (1973)
Vitajte v pekle!
Probudím se včera (2012)
Strašná pejčovina ALE bavil som sa :D