Recenze (31)
25. Český lev (2018) (pořad)
Jděte už s tou nesympatickou krávou do prdele!
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Kolik podobných, ale lepších filmů jste viděli? 2? 3?
Bez ženské a bez tabáku (1980) (seriál)
Nekutečné nářečí. Neznám film kde by se takhle dokonale mluvilo.
T2 Trainspotting (2017)
Njn. Sněženky a machři 3. Bleee
Vrahem z povolání - Utrpení soudce Karla Vaše (2013)
Takhle zkurvit zajímavé téma a ještě do toho ten kvaziumělecký píčus. Děkuji.
Klenoty naší krajiny (2015) (seriál)
Hrozně agresivní hudba a jeji proměnlivá hlasitost.
Lůno (2010)
Ten kaktus nakonec mě dostal.
Boží mlýny (2015)
Animace pěkná. Hrané scénky nic moc. Zvuk ala dvd movie. Hudba? Holka modrooká! 😣 Obsah? Chudáci němci kontra ideologie. Ještěže už jsou pryč. S Pánem Bohem..
Stále spolu (2014)
Těm dementům by okamžitě měli odebrat děcka a né o tom točit dokument ! U odrostlejších jen zřídka kdy uvidíte úsměv ve tváři.
Nejhorší obavy (2002)
Řádná blbost!