Oblíbené seriály (9)
Pán času (2005)
Naprosto dokonalé britské pojetí sci-fi seriálu, který je prokládám vtipnými hláškami na odlehčení situace. Upřímně, nemám k tomu snad víc co dodat, tenhle seriál mě uchvátil již po prvním díle. Moje nejoblíbenější série je hned ta první, se sympatickým ušatým Doktorem a jeho společnicí Rose. Asi nikdy nezapomenu na "bananas are good!"
Sherlock (2010)
Červený trpaslík (1988)
Naprosto dokonalý seriál. Koukám se na něj pořád a do zblbnutí, nikdy si nenechám ujít jediný díl a možnost citovat nějakou tu hlášku.. "To je můj soukromý, osobní, soukromý deník plný mých osobních, soukromých, osobních věcí."
Misfits: Zmetci (2009)
Originální a vtipnýma hláškama sršící seriál, co se jen tak neokouká. I přes to, že třetí série trochu pokulhává za ostatníma, musím dát 5*. Navíc, Misfits má velmi nápaditý intro. :)
Black Books (2000)
Další důkaz, že britům se v humoru a sitcomům nemůže nikdo jiný rovnat.
Simpsonovi (1989)
Nedokážu si bez nich představit svoje dětství. Navíc, je to jediný seriál, na který se odmítám koukat v originále, protože český dabing je k Simpsňákům naprosto dokonalý.
The Brittas Empire (1991)
K tomuhle seriálu jsem se, jako většina ostatních, dostala přes Červého trpaslíka. Chirs Barrie opět nezklamal. Byla příjemná změna, vidět ho tentokrát jako šťastně ženatého Rimmera (ano, i já mám tendenci Gordona Brittase přirovnávat k Rimmerovi) který rád pomáhá lidem, i když po svém. Jeho "eeexcellent" mě nikdy nepřesnate bavit. "You know, I have a dream.."
Dr. House (2004)
Ajťáci (2006)
"Zkoušeli jste to vypnout a znova zapnout?" Další důkaz, že Británie má geniální smysl pro humor. Velmi vtipný a originální sitcom z IT prostředí. Škoda jen, že má tak málo dílů, na druhu stranu, o to jsou kvalitnější.