Recenze (278)
Šógun (2024) (seriál)
Nejlepsi. Serial roku 2024 a jsem rada ze z toho neudelali x serii po milion dilech.
Gentlemani (2024) (seriál)
To bylo boží
Jedeme na teambuilding (2023)
Na ČR docela ušlo. Oddechovka
Pád (2013) (seriál)
Nevim me to moc nebavilo. Pribeh zajimavej, konec by me nenapadl ale za me to byla hrozna nuda. Ja u kazdyho dilu usla. Strasne se to vleklo a jejich hlasy byli tak nudny ze me to pokazdy uspalo
Barbie (2023)
To bylo tak blby az to bylo krasny 😀 bavilo me to
Perníkový táta (2008) (seriál)
Nahoru dolu. Nejdriv je vam ho lito, pak ho obdivujete, pak se vam hnusi, pak je vam ho zase lito a pak brecite 😄 nejvic jsem si prala smrt Hanka a Skyler 😅
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Naprosta dokonalost
Láska z nenávisti (2023) (seriál)
Ja to miluju !
Makanai: Jak se vaří pro Maiko (2023) (seriál)
Krasny pribeh nejen o tom jak se stat maiko ale i o japonskem jidle, ktere je navzajem propoji a zaroven povi i svuj pribeh. Nadherne japonske tradice. Chvalim vse.
Sandman (2022) (seriál)
Nijak nezaujalo ani nenadchlo. Dokoukala jsem to jen ze zvedavosti