Poslední recenze (2)
V zajetí démonů (2013)
Nejlepší horor,který jsem viděl.. Baf-efekty perfektně načasované,4x jsem se pěkně leknul.. Skvělý zážitek,po dlouhé době jsem byl v kině a rozhodně nelituju.
Madagaskar 3 (2012)
Místy až moc přehnané,ale bavil jsem se od začátku do konce..