Recenze (920)
Captain America: Občanská válka (2016)
Nebýt rozvrkočené postavy Spidermana, tak mě to hrdinské hašteření asi utluče svou těžkopádností. 3,5*
Doktor Strange (2016)
Vypadá to, jakoby každá filmová hvězda musela mít svou komiksovou postavu. Cumberbatch je samozřejmě vynikající, ale na takovou pseudomystickou slátaninu je ho škoda.
I dva jsou rodina (2016)
Opět výborný Omar Sy musel balancovat ve scénáři na hraně patosu (často musel jít až za hranu). Nakonec 4* za vydařený závěr.
Komorná (2016)
Úchylácká nuda k ukousání.
La La Land (2016)
Ničím nenadchne, ničím neurazí.....
Než jsem tě poznala (2016)
Krémově sladké. Taková americká Rosamunda Pilcherová. Čtyři hvězdy, ale mám pistoli u hlavy, jinak by to bylo za tři.
Star Trek: Do neznáma (2016)
Takový lepší "seriálový" díl.
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Americká nuda senilního režiséra. Postavte Eastwooda raději do prérie, dejte mu kolt a koně.
Ant-Man (2015)
Průměrné představení, s pár fórky, dalšího hrdiny z týmu Avengers.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Není to tragedie, ale to megalomanství požírá samo sebe. A s pixelama si tvůrci vůbec neporadili.