Recenze (35)
Hanna (2011)
Kto je vlastne v tomto filme dobrý a kto zlý. Kto je Hanna ako sa narodila, kto sú jej rodičia a kto vlastne zabil jej matku sú v tomto filme otázky, ktoré si zaslúžili väčšiu pozornosť ako dostali. A vlastne ani neviem kto koho celý film naháňal a čo sa stalo s hannou. Asi plánujú dvojku. Síce si ju neplánujem pozrieť ale stojí to za zmienku.
Tekken (2010)
Musim povedat ze som videl aj horsie natocene akcne filmy ako tento.
Becket (1964)
Zbytocne dlhy a miestami nezaujimavy film popisujuci priatelstvo a zradu krala Henricha II voci jeho dlhorocnemu priatelovi Thomasovi Becketovi. Keby nie velmi zaujimavych rozhovorov Burtona a O'Toola film by nemal vobec nic zaujimave.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Ta lepsia trilogia.
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Ta horsia trilogia.
Obvyklí podezřelí (1995)
Ani nie taky uzastny dej, ale hlavne zaver robi z tohto filmu elitu roku 95. A o kriplovi Verbalovi Kintovi ani nehovoriac. Zasluzeny oskar pre Kevina. Pripravte sa na diabla v ludskej podobe. Nutne pozriet!!!
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Skvele predvedenie toho ako malo treba ku kvalitnemu filmu. Co tak 12 hercov, jedna miestnost, skvele herecke vykony, dokonala rezia, uzastny scenar a Henryho v bielom obleku.
Pavučina snů (2003)
Myslienka ze mimozemstana moze zabit len jediny clovek na svete sa mi velmi pacila.
Elitní jednotka (2007)
Treba vnimat hlavne to ze je to podla skutocnej udalosti. Vsetko ostatne je v tomto filme vedlajsie.
Dr. House (2004) (seriál)
Zacal som tento serial sledovat na poziadanie znameho a musim uznat ze sa mi zapacil od prveho dielu. Lauriemu uloha pristane ved inac by si nezasluzil pat-nasobnu nominaciu a dvoj-nasobnu vyhru zlateho globa no nie?