Oblíbené filmy (10)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Asi nebudem jediný,pre koho je toto jeden z najlepších filmov vobec :-)
Predátor (1987)
Tanec s vlky (1990)
Statečné srdce (1995)
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Jurský park (1993)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Paaani,to bola pecka!Ocakaval som vela,ale toto ma aj tak prechcalo :-).Tie hlasky,akcne sceny a nostalgia spravili auru nejakej inej dimenzie.Kucapaca pekne po starom a mega vtipne.Ak citil niekto absenciu hlbsieho deja,tak nech si da gumenne medvediky,zapie ich grankom a pouvazuje ci je tu spravne.Podla mna dostal vo filme kazdy presne tolko,kolko chcel.To,ze Jet Li bol len na zaciatku,bola volba jeho sameho a Lundgren bol na vystiskanie.Zaverecna bitka Slya s Jeanom bola dost v tieni s tou Stathamovou s Adkinsom,ale co tam po takych malichernostiach.Cele to bola famozna cesta do fantazie akcneho fanusika.Mimochodom...nemal tam hrat aj Djokovic?
Le Mans (1971)
Jednoznacne najlepsi film o zavodeni a doteraz neprekonana atmosfera,plna revu motorov a kultovych vyrokov.Taketo nieco sa uz nikdy vo filme nezopakuje.A ta rivalita Porsche s Ferrari vo mne rezonuje od malicka.Pritom som o nicom sofer a do prace jazdim na bicykli :-)