Recenze (104)
V Bruggách (2008)
Proste irsky film. Krasna anglictina a spousta cerneho humoru.
Hrdost a sláva (2008)
Z celeho filmu stoji zato akorat zaver, ten se mi libil.
Šéfové na zabití (2011)
Skvely Spacey, slizky Farrell, jinak prumer na sobotni odpoledne.
Total Recall (2012)
Strasna skoda takhle to zmrvit. Ani jsem nemela tu odvahu to dokoukat..
Americké psycho (2000)
Christian byl fakt sexi. Jinak si myslim ze Hitchcock se otaci v hrobe.
Říše slunce (1987)
Vubec se mi to nelibylo, ten spratek by potreboval par facek a ne valku..
Mandolína kapitána Corelliho (2001)
mirne receno vypelichany Cage a snaha o hystoricke drama-dobry vtip.
Mechanik (2004)
vystizny komentar-KevSpa.
Nový svět (2005)
co timhle chtel basnik rict?bylo to jako koukat na diapozitiv..
Dokonalý trik (2006)
priznam se ze pointu jsem vazne netusila az do posledni chvile, vubec me netrklo ze jsou dva. Skvely film.