Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Elfen Lied (2004)
Přinejmenším brilantní dílo doslova mi nastřelilo laťku kvality tak vysoko,že sem ztratil chuť nějakou dobu koukat na něco jiného.To vše díky své kombinaci mnoha žánrů a dokonale propleteného příběhu.Jediné co mě mrzí je že je to tak krátké 6hodin (i se "14" dílem) neunavující podívané. Jistota v mojí top10.
Clannad (2007)
Kenpú denki Berserk (1997)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Promyšlený souboji dvou myslí, vše dokonale promyšlený žádný krok není nadarmo. Mě to dokonale pohltilo a vysloužilo si místo v mé top 10.
Battlestar Galactica (2004)
Overlord (2015)
Bleach (2004)
Velmi dobrý a neunavující anime seriál který má ohromné množství postav navzájem se doplňující. I filery sou výborné a to je co říct. Nutnost přemýšlet je nad důvody boje je brilantní není to žádná klasické story ten je hodnej a musí porazit tohohle kterej je zlej. Mnohdy se ukáže, že obě strany jsou v právu, ale cesty po kterých jdou se vylučují. Člověk musí přemýšlet proč to dělá ale i proč to dělá takhle a né jinak.Když sem byl malej tak se my to vůbec nelíbilo, ale teď jsem tímto stylem a seriálem posedlý opravdu mě uchvátil a pohltil. Takže je jasné že je v mojí top10.