Recenze (63)
Tenkrát na Phuketu (2011)
Mám velmi rada romantické komedie a tahle se vyloženě povedla! Začátek byl sice chvíli nudnější, ale když se pak děj přesunul do Thajska, tak se to pořádně rozjelo. Vtipné a trapné momenty Svena prostě nebrali konce! Film opravdu pobavil a byl dobrým zakončením pracovního dne. Jsem zvědavá na další filmy festivalu! (Severský filmový podzim)
Princezna a žabák (2009)
Mě se pohádka líbila moc. Chytlavá hudba, klasiká zápletka, skvělý dabing, plno barev. Malé neteři se to líbí ještě víc a já se s ní natuhle pohádku, vždy ráda kouknu znova.
Temné stíny (2012)
Na to, že film je od Tima Burtona tak jsem čekala trošku více. Líbil se mi akorát tak kontrast barev s prostředím, ale příběh až tak úžasný nebyl. Konec ke všemu připomínal zdárné setkání Edvarda a Belly. No nepotěšilo mě to tak jak jsem doufala. Jsem ráda, že jsem na to nakonec nešla do kina.
Já, padouch (2010)
Neříkám, že jsem se u tohodle filmu nezasmála, ale jsou lepší a vtipnější animáky. Alespoň zajímavá zápletka s podivuhodnými bytůstkami.
Underworld (2003)
Pro mě velmi zajmavý film od začátku do konce s malým nádechem romantické zápletky. Uznávám, že opravdu jen s malým:D Ale i tak plné napětí zajmavých scén, proměny ve vlkodlaka, kostýmy, krev, zbraně. Náhled do minulosti "mladé" upírky. Upíři trošku jinak zase.
The Walking Dead Motion Comic (2010)
Moc hezky zpracované a rozhodně jsem se tolik nebála jako u hrané verze. Což je velké PLUS!
Howlův kráčející hrad (2004)
První film který jsem od Miyazakiho viděla, naprosto mě uchvátil a nezůstalo jen u jednoho zhlédnutí. Velká romantika, úžasný příběh a nádherně vykreslená příroda. Samozřejmě, že nelepší ze všecho byl Calcifer!
Cesta do fantazie (2001)
Jelikož jsem zhlédla už několik filmů od Miyazakiho, tak jsem tušila co můžu čekat. Jedním slovem Krása! Jen konec mě osobně zklamal. Proč zrovna tak? Nic nevím. Jak to s ním dopadne? Na mě moc otázek na které zůstali nezodpovězeny. Jinak opravdu Krása!
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Na to jak o tomhle filmu plno lidí mluví a vychvaluje si ho, tak bohužel musím říct, že jsem čekala něco víc a asi jiného. Celý film jsme čekala co se stane tak úchvatného. Ke všemu jsem koukala na film s dabingem, což nebyla dobrá volba. Aby největšího černošského gangstera daboval Václav Vydra? No vůbec mi tam ten hlas neseděl. Uznávám, že tam byli scénky, které mě trošku pobavily, ale zas tolik jich tam bohužel nebylo.
Prometheus (2012)
Z dobré vůle jsem na tento film šla do kina. To byla, ale chyba. Hrůza! Nelíbil se mi ani v nejmenším. Jak může ta ženská se sešitým břichem jen tak běhat a tvářit se že má maximálně tak menstruační bolesti?? Některé scény na mě působily víc než nechutně. Ke všemu podle konce to vypadá na pokračování. Jen to ne!