Recenze (50)
Fair Play (2014)
"Osmdesátá léta v Československu." - taketo filmy bastim!
Železná srdce (2014)
Toto mozem:) vojnove, malo postav, emocie, priatelstvo az za hrob.
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Dufam, ze vsetko si nechali na grand finale. Najprv si, ale precitam aj III. knihu. Toto bolo pre mna skor taka priprava na poslednu cast.
Hodinový manžel (2014)
Je to sice SK/CZ, ale nema to pre mna ani hlavu ani patu. Nemastne, neslane. Nepobavilo, nenadchlo preto **.
Plán útěku (2013)
Scenar jednoznacne odpad, nelogicke veci jedna za druhou. 1* za Arnieho a 1* za Ramba = 2*.
Špinavý trik (2013)
Wow, prijemne prekvapenie. Hreceke obsadenie super, vykony par excellence. Sice to ma cez 2 hodiny, ale nenudilo, svieze, hrave, prijemne. A Jennifer Lawrence je ako ceresnicka na torte.
Need for Speed (2014)
No way, no way bro... Strasna p*covina, namazane h*vno na chlebe. Vacsinou u mna film vyvola emocie ako nadsenie, smiech, poburenie, sklamanie, no tento film ma doslova n*sral. Co sa nam tu snazi "predat" to je uz mooooc. Ta jedna hviezda je za Imogen. Sumar: - herecke vykony som im nezbastil - pribeh/dej? ....no comment..... - bullshit totalny
Okamžik zkratu (2012)
Film, od ktoreho som nic necakal, no dal mi mnoho. Pobavil, zaujal, proste tvrda drogova "podivana" ako ma byt.
Divergence (2014)
Pre mna osobne sklamanie. Ziadne napatie, ziadna poriadna akcia. Taky slaby mix Hunger Games + I Am Number Four .
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Film pobavil, no niekedy siel sam proti sebe nelogickostou.