Oblíbené filmy (10)
Ronja, dcera loupežníka (1984)
Postřižiny (1980)
Všichni dobří rodáci (1968)
Svatba jako řemen (1967)
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Asi si kočku brzo zase pustím, momentálně mi utkvívá v paměti hlavně to prase, jak do sebe v průběhu filmu nasouká skoro celého trabanta. Někdy jsou to zkrátka maličkosti,ale i ty jsou dokonalé. Nemluvím už vůbec o hudbě, to je dílko samo o sobě....hercích, scénáři, důvtipu....ten film miluju. A musím konstatovat, že není režiséra, který by z mého pohledu sekal jeden svost za druhým, jako je Emir Kusturica.
Vlasy (1979)
Čokoláda (2000)
Proč tento film miluji a docela často si ho pouštím? Má svou poetiku, svůj život, svou krásnou hudbu a ohromné KOUZLO a strašně moc VONÍ!! což je velmi vzácné. Dále v něm hrají mí oblíbění Binoche a Depp, kteří nejenže zde excelují,ale spolu jim to navíc moc sluší. Ten snímek je o snech, touhách, maloměšťáctví, přátelství a toleranci...navíc trochu o čarování s čokoládou, takže jsem ve svém živlu :-)
Walk the Line (2005)
Lady Jane (1986)
Krásný poetický film o neumírající lásce zasazený do historických souvislostí. Jeden z mých nej.