Oblíbené filmy (7)
Milionový závod (2001)
Amadeus (1984)
Braindead - Živí mrtví (1992)
Život Briana (1979)
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Kocour v botách (2011)
Jeden z nejlepších animáků, co jsem kdy viděl - perfektní animace, promyšlený děj bez přeslazených happyendů, žádné přehrávání postav, frajeřina nastavená tak akorát, aby to neskřípalo, přitažlivé prostředí s pronikavou vůní Španělska, atraktivní charaktery, parádní hudba, nenucený humor, nechybí akční scény, každý detail propracovaný do nejmenších podrobností...prostě film, na který se rád podívám i po desáté (a to jsem ho skutečně viděl už nejmíň devětkrát..)