Oblíbené filmy (10)
Gándhí (1982)
1984 (1984)
District 9 (2009)
Equilibrium (2002)
Klub rváčů (1999)
Pátý element (1997)
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Otravný chlap (2006)
12 úkolů pro Asterixe (1976)
Lie with Me (2005)
Minus jedna hvězdička za kameru. Jinak počin, kde jsem se mohla v tomhle sebezničujícím kole jednorázového sexu nalézt. Člověk není nikdy docela naplněn a když naplnění dojde, stejně se mu stýská po "dobrých starých časech".