Recenze (155)
5 proti 5 (2007) (pořad)
Šlo to! Ale nic moc.
Koncert ze Schönbrunnu (2010) (koncert)
Úžasné! Nádherné? Ale proč to Čt 2 dává tak pozdě? Kdejaký porno dají odpoledne a tohle pozdě v noci? Pak se nedivte kam to spěje ..
Ženy v pokušení (2010)
Šlo se na to dívat, ale do kina bych na to nešel! Prostě film pro ženy; chtějí si dokázat , že chlapy nepotřebují, a že je mohou využívat
Uvolněte se, prosím (2004) (pořad)
Super sranda! Hosté slušní a kdyby tam nebyl Kraus, nebylo by se na co dívat.
Všechnopárty (2005) (pořad)
Stařík se ptá na věci co nezná (a to je skoro celé interview s hostem), a tak se z toho stává docela vtipná věc.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Snaha napodobit americké nemocniční seriály .. Bohužel! Debilita s Ulicí a dalšími hovny!
McLeodovy dcery (2001) (seriál)
Nikdy jsem se na to nedíval, ale viděl jsem kousek, a bylo to takové nemastné, neslané!
Návrat sedmé roty (1975)
Nejlepší část trilogie Sedmé roty! "Uděleuj Hajul Hitla! Z toho jsem nemohl!
Cesta na Měsíc (1902)
Na tu dobu nejlepší film! Mám rád takové staré věci. Díky nim máme filmy a tuto stránku!
Vyšperkuj mi káru (2004) (pořad)
Nejlepší pořad na MTV! A tohle je nejlepší parodie, kterou jsem kdy viděl - http://www.youtube.com/watch?v=Nt1bKtjmDPo&feature=related