Recenze (281)
Nimona (2023)
Ač liberál, jsem zastánce tradičních hodnot a při dvou cicmajících se chlapech je mi prostě blivno. Nebudu se za to omlouvat, takovej prostě jsem. Pohádka byla až na tuhle sekci solidní, děj celkem zajímavý a i náš čtyřletý se vydržel koukat až do konce a to už hodinu přetahoval svůj odchod do hajan. Jednání postav sice pokulhává, k hlavnímu hrdinovi se obtížně buduje vztah, ne proto že by byl teplej, ale protože je příliš nevýraznej a moc toho nenamluví. Tahá to Nimona, která má zase energie na rozdávání, takže to dělá zajímavou kompozici, která celkem funguje. Mix rytířů a futurismu mi nevadil, naopak.
Betlémské světlo (2022)
Vetchého postava byla velmi reálná a bavila mě na celém filmu nejvíce, protože já, pánové a dámy, přesně takového automechanika hrajícího si na alternativního lékaře, velmi dobře znám. Bylo to tak přesně vylíčeno, až mám podezření, že jsme s panem Svěrákem byli u toho samého :) Film není žádná velká kadence vtipu, ale jako vyprávění o údělu spisovatele a aplikování jeho starého myšlení na současný rozdílný svět. Herecky to nebylo příliš oslnivé, co si budeme povídat. Ale některé prvky byly opravdu vtipné a jiné zase velmi zajímavé. Bohužel konec nebyl úplně uspokojivě završen gradací. Byl spíše náhlý. Jako kdyby došly nápady. Jinak bych dal i 4*. Mimochodem moje nejdelší recenze na csfd.cz
DC Liga supermazlíčků (2022)
Necelé ****, takový Bolt je vystavěný na méně charakterech, ale je daleko zajímavější a dá se na něj kouknout víckrát. Tady si to nedokážu moc dobře představit.
Čtyři dohody (2013) (divadelní záznam)
Je to vtipné, ale neberte si z toho moc příklad. Dílo je vhodné pro zábavu, nikoliv pro praktickou aplikaci.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Takových hezkých 60 procent.
Korunní princ (2015) (TV film)
Dobrý den! Hodně dobrá pohádka, herecky fajn, scénáristicky fajn (i s vtipností), kamera fajn, prostě dobře strávený čas u dobře zpracované pohádky. Pana Abrháma už sekerou sice sekat nenaučíme, ale i přesto se rád k té pohádce v budoucnu vrátím.
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Kamera byla otřesná, na rok 2011 to tedy nevypadá, je to jak tv pohádka z osmdesátek. Při aktuálních 69% jsem tedy čekal, že se mi dostane alespoň dobré zábavy. No, nebylo tomu tak. Občas mi herci přišli, že prostě improvizují, protože ve scénáři se psalo něco naprosto obecného. A to jsem se na to těšil, kudla!
Top Boy (2011) (seriál)
První a druhou sérii jsem neviděl. Třetí a čtvrtá solidní průměr, ale pátá je fajn. Ale zas taková hitparáda to není.
Řada nešťastných příhod (2017) (seriál)
Vyloženě otravné postavy, od záporáka, přes jeho nohsledy, vypravěče a idiotsky naivního černocha, co má děti posílat sem a tam. Ty děti jsou tam asi to jediné, co je nějak zkousnutelné, ale žádná velká hitparáda to není. Tohle je scénaristický vrchol trapnosti a kýče v jednom. Vydržel jsem tři díly. Nedokoukal jsem asi tolik seriálů, že bych je spočítal na prstech jedné ruky, ale tohle je fakt otřes a nemůžu to přežít, že bych tím ztrácel další čas. Mimochodem knížky jsem nečetl a ani jsem neviděl film s Carreym. A teď se na to ani nechystám.
Coco (2017)
10x viděl, 10x skoro brečel. Tohle se neokouká ani neoposlouchá. Pixar "využil moment".