Poslední recenze (281)
Nimona (2023)
Ač liberál, jsem zastánce tradičních hodnot a při dvou cicmajících se chlapech je mi prostě blivno. Nebudu se za to omlouvat, takovej prostě jsem. Pohádka byla až na tuhle sekci solidní, děj celkem zajímavý a i náš čtyřletý se vydržel koukat až do konce a to už hodinu přetahoval svůj odchod do hajan. Jednání postav sice pokulhává, k hlavnímu hrdinovi se obtížně buduje vztah, ne proto že by byl teplej, ale protože je příliš nevýraznej a moc toho nenamluví. Tahá to Nimona, která má zase energie na rozdávání, takže to dělá zajímavou kompozici, která celkem funguje. Mix rytířů a futurismu mi nevadil, naopak.
Betlémské světlo (2022)
Vetchého postava byla velmi reálná a bavila mě na celém filmu nejvíce, protože já, pánové a dámy, přesně takového automechanika hrajícího si na alternativního lékaře, velmi dobře znám. Bylo to tak přesně vylíčeno, až mám podezření, že jsme s panem Svěrákem byli u toho samého :) Film není žádná velká kadence vtipu, ale jako vyprávění o údělu spisovatele a aplikování jeho starého myšlení na současný rozdílný svět. Herecky to nebylo příliš oslnivé, co si budeme povídat. Ale některé prvky byly opravdu vtipné a jiné zase velmi zajímavé. Bohužel konec nebyl úplně uspokojivě završen gradací. Byl spíše náhlý. Jako kdyby došly nápady. Jinak bych dal i 4*. Mimochodem moje nejdelší recenze na csfd.cz
DC Liga supermazlíčků (2022)
Necelé ****, takový Bolt je vystavěný na méně charakterech, ale je daleko zajímavější a dá se na něj kouknout víckrát. Tady si to nedokážu moc dobře představit.