Recenze (137)
Kolja (1996)
Jeden z nejlepších českých filmů všech dob, což ostatně dokauje i zisk Oscara. Kultovní svěrákovský film, který pobaví, překvapí, rozpláče. Bohužel ale k němu nemám tak blízko, jak bych k pomyslnému vrcholu potřeboval.
Tři veteráni (1983)
Humorný, pohádkový film se skvělám obsazením.
Mach a Šebestová (1976) (seriál)
Kultovní pohádkový seriál, který zná snad každý Čech :-)
127 hodin (2010)
Skvělý herecký výkon Franca, napětí a atmosféra, která člověka nutí prožívat spolu s Francem, jak to celé dopadne.
Oddělené světy (2008)
Není moc filmů, které by mne donutili přemýšlet o obsahu ještě dlouhou dobu po shlédnutí. Oddělené světy to dokázaly a čeho si cením ještě víc - film není z dílny USA. Perfektní autentický pohled do světa kontroverzního náboženství.
Černá labuť (2010)
Perfektní psychologické drama, které pohltí všemi možnými prostředky. Erotika, napětí, Portman a Kunis, dokonalý hudební podklad a závěr, který rozseká snad každého.
M*A*S*H (1972) (seriál)
Kultovní americký seriál, který se dá shlednout tisíckrát a nikdy nepřestane bavit ;-)