Recenze (234)
Lost Highway (1997)
No jo, zase se mi Lynch vysmál do ksiftu a já mu to sežral i s navijákem...
Barva kouzel (2008) (TV film)
Stejně jako u knih se mě líbila druhá část (Lehké fantastično) o něco víc než první (Barva kouzel). Celkově to je velmi zdařilá adaptace, ani vteřinu nenudí a potěší výborné obsazení herců (Mrakoplaš, Dvoukvítek, Vetinari). Otec Prasátek se mi líbil ještě o kousíček víc, ale nutno podotkout, že jestli by se měli tímto směrem ubírat i další Zeměplošské adaptace, můžeme být velmi spokojení. 8/10
Manituova bota (2001)
Když se člověk zasměje třikrát, a to jen v prvních pěti minutách, je něco špatně. Manituova bota není vyloženě špatný ani trapný film, jen zoufale nevtipný.
Přísně tajné! (1984)
O něco slabší než Bláznivé střely, Žhavé výstřely i Připoutejte se prosím, ale stále výborná parodie. David Zucker by si měl při tvoření Scary Movie vzpomenout na své začátky s Jerrym a Abrahamsem...
Sexy Pistols (2006)
Tuctová komedie, která pobaví, neurazí a vlastně také nenudí. Škoda špatného scénáře, aspoň že Salma a Penélope byly ve svých rolích opravdu sexy a těch pár komických scén taky nebylo špatných. Horší průměr.
Pěst legendy (1994)
Nemá smysl hanit jednoduchý děj, ten není ve filmech tohoto typu až tak důležitý. Jenže u několika dialogů Fist of Legend jsem se docela nudil, připadali mě nezáživné, což je škoda. Avšak parádní bojové scény vyšvihli hodnocení do vyšších pater. Rozhodně zdařilé remake.
O mé rodině a jiné zvířeně (2005) (TV film)
Kniha je vynikající, tato adaptace slušná. Zamrzí nevyužitý potenciál, ale přesto se jedná o zábavnou podívanou. 6/10
Prci, prci, prcičky: Spolek Beta (2007)
Z trojice zbytečných pokračování se Spolek Beta jeví jediný jako koukatelný. Stále je to trapná a provařená teenagerovská kravina s kopou hezkých holek, ale vzhledem k tomu, že mě něco málo scén pobavilo, tak tu jednu hvězdu navíc udělím. Ono celkově vzato, volit nejlepší díl z těchto nových prcičkovských dílů je to samé jako volit nejšpinavějšího bezdomovce z New Yorkského kanálu. 3/10
Darjeeling s ručením omezeným (2007)
Úžasné.
Bubušou (1970) (seriál)
Výborný seriál, jeden z těch na kterých jsem vyrostl. Určitě to vidělo u nás víc lidí...kdo si nemůže vzpomenout, nechť jde na youtube a vzpomene si :-)