Recenze (24)
Četa (1986)
Realisticky podané dílko,které mě celou dobu nutilo přemýšlet o nesmyslnosti války jako takové.
Muži v černém 3 (2012)
Jeden velký paskvil.Není to ani vtipné,ani zábavné,akční scény jsou vyloženě hnusné a zachránit to nemůže ani dobré herecké obsazení.
Americká krása (1999)
Tragikomická freska jedné "normální" rodinky,jejíž snaha vymanit se z obyčejnosti má neblahé důsledky.
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Takovéto pořady by měly veřejnoprávní televize vysílat v hlavním vysílacím čase několikrát týdně,ale mám obavu,že lidstvo už se stejně nevzpamatuje a i kdyby,tak bude pozdě.
Pí a jeho život (2012)
Kdo má rád trikové orgie a nehledá intelektuálně bohatší prožití dvou hodinek ať neváhá a rychle nasazuje brýle.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Řemeslně zvládnuto Jacksonem na jedničku.Jinak to v sobě nemá až takové napětí a tajemno jako Pán prstenů,což se dalo čekat,jelikož Hobit je spíš pohádkou pro dospělé.
Nový svět (2005)
Film,který se jen tak neokouká.Útržkovitý příběh plně vynahrazuje skvělá kamera,která je hlavně v kombinaci s poetickými myšlenkami velkou Malickovou předností.
Poslední traper (2004)
Nádherný a hlavně poučný snímek o životě člověka v souladu s přírodou.Hlavně pro dnešní konzumní dobu je zde obsaženo velké varování, že pokud si od přírody nebudeme brát jenom tolik kolik potřebujeme,tak jsme odsouzeni k zániku.
Zrození Planety opic (2011)
2 hvězdičky film,další dvě programátoři za digitální efekty,ty mě fakt dostaly.
Atlas mraků (2012)
Dějově hodně košatý film prošpikovaný mystickými myšlenkami,líbivými efekty a chytlavou hudbou.Až jsem se v tom občas,díky jeho rozlehlosti,ztrácel.Opětovné shlédnutí je v tomto případě nutností.