Oblíbené filmy (8)
Smrt čeká všude (2008)
Dům života (2001)
Dorian Gray (2009)
Co všechno věděla Maisie (2012)
Naprosto stejně a přece úplně jinak pojatý film o rozhádaných rodičích, kteří svou agresi přesunou na bitevní pole. Každý bojuje o dceru, každý vlastním způsobem sleduje vlastní sobecké zájmy bez toho, aniž by se zajímali o to, co to dělá s malou Maisie. Každý z nich hází péči o dceru na nového partnera/partnerku a sami se zajímají jen o právní tahanice. Není tedy divu, že se Maisie čím dál tím víc sbližuje s nevlastními rodiči, kteří se jí věnují, protože ani jeden z biologických rodičů není schopen postavit dceru před práci a peníze. Úžasná Onata Aprile s nevinným kukučem, uťápnutý Alexander a úžasně protivná Julianne jsou jen třešničky na dortu, který by ale bez nich rozhodně nebyl tak dobrý.
Sametová extáze (1998)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Co říct, co už nebylo stokrát řečeno? Geniální.
Spirit - divoký hřebec (2002)
První film, při kterém jsem se rozbrečela jako dítě. Já jsem vlastně byla dítě, když jsem ho poprvé viděla. Pouštěla jsem si ho pořád dokola a mé dětské srdíčko se sevřelo vždycky, když jsem viděla, jak je svět krutý a nespravedlivý, fňuk. Ale nakonec vždycky všechno dobře dopadlo. Teď, když film v mé mysli dlouho zasunutý někam do pozadí, opět vyplul na světlo (jednou se to muselo stát) jsem pořád pohnutá naivní krásou, se kterou je svět podán ve vyhraněné černobílosti. I když na konci vzniká trochu šedá. Doufám, že si na tenhle film vzpomenu až dostanu za pár desetiletí krizi středního věku.