Recenze (93)
Sněhurka - Příběh hrůzy (1997)
Není to úplně dokonalý film, ale má něco do sebe. Sigourney ho pozvedává o hvězdu. Mile mě tu překvapil M. Táborský a oblíbila jsem si Sama Neilla.
Čelisti (1975)
Pamatuju se, že po tomhle filmu jsem se bála i do vany..Což hovoří za vše.
Líbáš jako ďábel (2012)
Do kina jsem na tenhle film vyrazila už skoro s jistotou, že to bude prostě kravina. Byla jsem docela příjemně překvapená, jak dobře jsem se bavila. Lepší než první díl.