Recenze (21)
Je to i můj život (2009)
Nemám ráda takové to klasické, přehnané, filmové citové vydírání. Už jen ten začátek. Na první pohled šťastná rodinka, ale mezi nimi dospívající dívka trpící leukémií, bez vlasů, záběry z nemocnice, záběry na zbytek rodiny, pláč, emoce. Podle tohoto popisu bych se spíš smála a udělala opovržlilvé:"Pfff", ale v tomhle případě to sakra funguje!
Modrý pták (2004) (TV film)
Velmi působivě natočený snímek o bohužel stále aktuálním tématu šikany. Hlavní představitelka nemusí otevřít ústa abychom věděli, co se jí zrovna honí hlavou - to je naprosto skvělé. Drobným zklamáním je ovšem závěrečné klišé, poselství (SPOILER!) - pokud se autor domnívá, že se šikana vyřeší nahlášením činů vedení školy, je to sice milé, ale naivní. Na druhou stranu, ne každý příběh musí být veden do extrému. Zakončení sice naivní, ale elegantní. Nic mu nechybí.
T2 Trainspotting (2017)
Tak hlavně že je to lepší, než Sněženky a machři po 25 letech no.
Království ohně (2002)
Neokoukané pojetí konce světa. Není to nejlepší film na světě který jsem kdy viděla, bylo tam sice plno klišé, ale mě se to prostě líbilo. Jo a fandím drakům.
Divergence (2014)
A mě se to líbilo. Zajímavý nápad oceňuju a sem tam nějaké to klišé vůbec nepřekáží.
Tupíři (2010)
Náhodou, povedená parodie plná všech kýčů a kameňáků, který do takovýhle parodie patří. U mě to účel splnilo.
Drive (2011)
Gradující atmosféra, nepřístupný výraz ve tváři hlavního "hrdiny", zajímavý soundtrack a vynikající zpomalené záběry, které pumpují atmosféru do neuvěřitelných výšek. To nemohlo dopadnout jinak 10/10.
Sedm (1995)
Sedm. Tak tohle je film u kterého si říkám: "Proč není vyšší hodnocení než 5*?" Jak může jeden film obsáhnout náboženský fanatismus, sociální ukřivděnost a kurevské morální dilema a ještě to dávat smysl?! Dokonalost sama! 10/10
Zápisky mladého doktora (2012) (seriál)
Spojení Hamm + Radcliffe + tupá amputační pilka + černý britský humor = plný počet 5*. Povedeně natočené podle skvělé předlohy. Druhá série trochu pokulhává 3* z 5. Vskutku? Vskutku.
Eso (1994) (pořad)
Ty 3* jsou jen za první roky pořadu. Pak přišel Mareš a šlo to do háje.