Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Zelená míle (1999)
Štěstí na dosah (2006)
Pařba ve Vegas (2009)
Sněženky a machři (1982)
Milionář z chatrče (2008)
Na konci všech válek (2001)
Tento film pro mě jednoznačně 5* a zaslouženě. Tento film, byl pro mě emotivní s mnoha silnými scénami. Doprovázený výbornou hudbou. Určitě bych ho postavil mnohem výše než je nyní. Určitě kdo pročítáte tyto komentáře k tomuto filmu, tak neváhejte a skoukněte ho. Budete velmi mile překvapeni.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Kdybych mohl alespoň jednomu filmu udělit 6* byl by to právě tenhle.