Recenze (370)
Plán útěku (2013)
Terminátor, Rambo, Alan Grant a Ježíš v jednom filmu? To chcete vidět!
Premiér (2019) (seriál)
Tohle je krystalicky čistý odpad.
Černobyl (2019) (seriál)
Možná nejlepší seriál co jsem kdy viděl. U většiny kvalita díl od dílu klesá, ale u Černobylu je to přesně opačně. Na konci posledního dílu z toho byla až husina po celém těle... Tleskám tvůrcům a přeju si více něčeho podobného.
Air Force One (1997)
Je to opravdu hrozně moc dementní a právě proto mě to asi tak moc bavilo.
Městečko South Park - Upoutávka (2002) (epizoda)
Dělá hudbu, točí filmy a všude se rve 😁
Dobroděj (1990)
Dodnes velmi aktuální.
Pásky z Nagana (2018)
Kdyby šlo dát deset hvězd tak je dám, asi nejlepší dokument co jsem kdy viděl.
Simpsonovi - Milhouse z písku a mlhy (2005) (epizoda)
Legendární pan žaludek. 😀
Vlasy (1979)
Konec atakuje maximální hodnocení, škoda že ta první půlka je tak nudná a o ničem...
Star Wars: Impérium snů (2004) (TV film)
Úžasný dokument, který má jedinou chybu, je moc krátký.. 😀