Oblíbené filmy (9)
Diktátor (2012)
Dopisy z Iwo Jimy (2006)
Ten Největší (2007)
Boží herci,boží příběh a boží cvičení bradavek jen černouška s vypadanými zuby mi bylo líto.Dávám mu 95%
Kurs sebeovládání (2003)
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Absurdistán (2006)
U filmu absurdistán mě opravdu natchnul příběh . Je vidět že Mike Judge si dal s příběhovou částí filmu záležet ,protože v jednu chvíli se smějete snad i řechtáte a poté se zamislíte že jestli to tak opravdu dopadne s lidstvem tak to bude blázinec plný hloupých obyvatel
Soumrak mrtvých (2004)
Soumrak mrtvých je také nadělení.Film mě natchnul jak komediální tak i jako horor.U filmu si ani na chvilku neodpočinete od smíchu a hruzy. :D 99% ručím
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Film jednotka příliš rychlého nasazení je jeden z nejlepších akčně komediálních filmu v roce 2007 ,skvělé zahrané scény jako jsou: obří sklady munice vesničanů a nepravděpodobné nehody mně opravdu pobavily.Nesmíme zapomenout ani na herecký výkon Simona Pegga ,který se v tomto filmu se ukázal jako skvělý komik a herec.Proto filmu dávám 5 hvězdiček za skvělé hlášky a scénář.