Poslední recenze (7)
Vinyl (2016) (seriál)
Totální masturbace. Pokud opomenu, že jsem hudební freak, pak je seriál skvěle natočen z dějového i funkčního hlediska. Myslím, že charaktery jsou naprosto bravurně zvládnuté a to jak u hlavních, tak i vedlejších postav. Celkové ztvárnění té doby ve mě vyvolává pocit, že by mi ani nevadilo v takové době žít. Anyway jako hudebnímu nadšenci, co poslouchajíc takřka každé odvětví jde seriál přímo do noty. Spousty použitých interpretů pro mě bylo velkou neznámou a tak mi Vinyl přinesl i skvělou hudební inspiraci co poslouchat. Vybírají kvalitu z kvalit a je jedno jestli se jedná o punk, blues či progressive rock, vždycky je to jeba. Už teď se těším, až to celé sjedu znovu.
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
Velmi jsem se rozmýšlel mezi 4 - 5 hvězdičkami. Snažil jsem se být skeptický, ale za pocity, které ve mě vyvolává 7. díl, 1. série dávám rozhodně 5*. Tímto však nechci srážet kvalitu ostatních dílů. Netřeba dalšího komentáře.
Železná srdce (2014)
Parádní film, který se možná snaží zaujmout svým realismem. Je mi líto, že v tomto případě musím dát jen 3* a to hlavě za stupiditu nacistických vojáků v poslední bitvě. To prostě bylo moc funny.