Poslední recenze (12)
Ant-Man (2015)
Marvelovky miluju. Jsem Fanda komiksu a filmu. Ant-Man je ale slabý. Dlouhý začátek od půlky uz se to lepší. Doufám ze je to bráno jenom jako představení ant-Mana do Avengers a nebudou pokračovat v sólo jízdě.
Rivalové (2013)
Wow...... Byl jsem na filmu v kině a teď jsem měl možnost vychutnat si to doma na kině. Todle je film před kterým musíte smeknout. Je to o chlapech který měli koule. Ne ty dnešní primadony. Jenom blázen nebo úplnej ignorant by tomu nedal pět hvězd. Howard nám servíruje mega show na zlatem podnose. Brühl hraje jak Lauda nebo obráceně. Koncert a bezpochyby film loňského roku.
Pár nenormálních aktivit (2013)
Je to úplně stejna sračka jako scary movie 5. Vyblitej humor od zacatku až do konce.