Recenze (5 580)
Matka Johana od Andělů (1961)
Vizualne vytribena cernobila podivana, dostatecne divna a dostatecne "davnoveka". Minimum hudebniho doprovodu. Tam, kde dejove konci Russelluv skvely The Devils, zacina tenhle film...
Muž, který spadl na Zemi (1976)
Sedmdesatkove psychedelicky scifi film s Bowiem v hlavni roli. Mne to teda uplne nesedlo. Film je zajimavy, namet celkem taky, ale nejak me proste nebavilo na to koukat, asi jsem nenaskocil na tu spravnou vlnu. Vime, ze Roeg je specificky reziser i strihove je to neobvykle (jako obvykle), ale treba u Walkabout mi to nevadilo a dokonce to filmu pomohlo. Tady bych rekl, ze to bylo spis naopak. Ale film urcite stoji za videni, minimalne vsem zvidavym divakum.
Maso a krev (1985)
To je teda podivnej film...nekteri kolegove nastoluji otazku, zda to neni parodie nebo nejaka ironie. Je to fakt podivnost. Pitomej dabing tomu taky teda nepomohl...
The Blood on Satan's Claw (1971)
Mne to prislo stranse utahany a nejhororovejsi byla asi muzika. Par hezkejch anglickejch holek tam je, takze jsem uplne neusnul, ale ze bych z toho nejak silel, to teda ne...proste vesnicani zblbnou a par jinech se je snazi uklidnit. Cele mi to prislo takove nejake lacine.
Střílej oběma rukama (1976) (TV film)
KS jako hostinska a moc ji to slusi. Jinak je to typicka divadleni zfilmovanka a pres dobre obsazeni pusobi klisovite a susti papirem. Obzvlast dialogy jsou typicky divadleni a ve filmu pusobi neprirozene. Nade vsechny vynika divoka Medricka v roli ultrazle, az polosilene statkarovy sestry.
Silvestr U zvonečku (1972) (pořad)
Karolina Sluneckova zde hraje vasnivou napadnici Lubomira Kostelky. To jen poznamka pro me.
Kabaret u Zvonečku (1970) (pořad)
Tenhle kabaret me zajimal jen kvuli karoline S. Ta je v dilu z roku 1971 a hraje majitelku snatkove kancelare. Jinak bych rekl, ze tyhle kabarety jsou spis vzpominkou na zabavu 50. a 60. let a nevim, zda v sedmdesatkach nekoho uprimne bavily...Jako kousek historie pro studium ale funguji.
Cesta řeky k moři (1966) (TV film)
Divadelne vypjata sedesatkova inscenace. Brzobohaty, Bohdalka, Medricka (jako cernoska)...
Ďáblové (1971)
Tak tohle byla hodne divoka podivana. Neco mezi hammerem a giallo stylem, na konci s vaznou tvari...stoji za videni.
Lekár umierajúceho času (1983) (seriál)
Jedine, co je mi lito, je to predabovani... A kdyz uz, tak mela byt i ceska verze. :)