Recenze (63)
Viking (2016)
Svěží vánek ve filmové tvorbě, žádný homosexuál, lesba ani transsexuál, žádná propagace mezirasového sexu, dokonce ani žádný negr tam, kde nepatří. A potom, že nejde natočit historický film, který není prošpikovaný výše uvedenou propagandou. Jinak, dějově bohatý film, nádherná krajina, skvělé masky. Mínus jen za těch pár lehce rozpoznatelných digitálních záběrů.
Zločin v Polné (2016) (TV film)
Propagandistická fikce mající s historií pramálo společného, bohužel lidé dnes už nečtou, tak nejsou schopni si sami veškeré informace zjistit a přebírají tak pouze tuto manipulaci. Kéž by i naše justice pracovala tak kvalitně jako tomu bylo u c.k. justice. Dále nemá smysl už nic psát, vše podstatné je uvedeno v těchto recenzích: https://makrofagblog.wordpress.com/2016/02/01/film-zlocin-v-polne-dalsi-historicka-lez-na-scene/ https://makrofagblog.wordpress.com/2016/02/08/film-zlocin-v-polne-dil-druhy-labyrint-lzi/ Odhodlal jsem se dát tomuto propagandistickému braku aspoň jednu hvězdičku za kostýmy.
Pád (2013) (seriál)
Jeden z nejlepších kriminálních seriálů, které jsem viděl. Bohužel bodík dolů za to, že v předposledním dílu druhé série tvůrci rychle museli doplnit postavu kněze - pedofila a také přece nebylo vhodné, aby byl sériový vrah Židem, takže šup šup, aby to bylo "v pořádku".
McCanick: Útěk před minulostí (2013)
Víte co je horšího než buzerant? Agresivní buzerant. A o tom celý film je...
Vítejte v New Yorku (2014)
Gérard Depardieu zahrál skvěle zhýralého židovského politika ve vysokém postavení aspirujícího na prezidenta Francie. Výborně mu sekundovala v roli ambiciozní manželky "chovající velkou lásku k Izraeli" Jacqueline Bisset. Kéž by si lidé všude na světě z toho vzali ponaučení, koho volí do politických funkcí.
Camp X-ray (2014)
Jsem mile překvapen, očekával jsem totiž po prvních pár minutách, kdy ukazovali dvojčata 11.září a hned poté odvoz "podezřelých" na Guantanamo, že půjde o takovou tu typickou hollywoodskou propagandu, ale film nakonec vyznívá úplně jinak, takže doporučuji.
Chladnokrevný (2012)
Ale jo, dobrý, nenudil jsem se ani chvíli.
Ashley (2013)
Kdysi byly filmy o lesbách aspoň šokující, dnes už jsou jenom nudné.
Drákula (2013) (seriál)
Je až neuvěřitelné, co všechno se dá sprasit. Tentokrát přišel bohužel na řadu i Dracula. Samozřejmě, že tento paskvil nemá ani vzdáleně nic společného se skvělým dílem Brama Stokera a jeho klasickým filmovým zpracováním. Opět zde máme novodobou propagandu zabalenou do rádoby zábavného seriálu. Propagandu, kde nesmí chybět homosexualismus (pro jistotu mužský i ženský), feminismus a samozřejmě také multikutluralismus - negrem se stal tentokrát chudák Renfield. A aby toho nebylo málo, máme zde jakýsi řád Draka, zde jsou to jacísi zlí katolíci, kteří ovládají svět skrze ropu, ač se samozřejmě chovají jako žido-zednáři, jak je všeobecně známe.
A Teacher (2013)
Z celého filmu si pamatuji jen bradavici hlavní postavy mezi očima.