Recenze (10)
Slunovrat (2019)
??? Třetí hvězdičku dávám za kameru.
Black Books (2000) (seriál)
Dylan Moran předvádí skvělé herecké výkony. Zasloužených 5 hvězdiček.
COOLfeed (2018) (pořad)
Tak jsme se v rámci tipů orálního sexu od sex koučky Gaii dozvěděli, že na tomto druhu sexu není nic špatného ani v odbobí menstruace. Paráda...
Mr. Bean (1990) (seriál)
Tohle snad nikdy nezestárne. A fanoušci, kteří chtějí vidět seriál kompletní, by si neměli zapomenout dohledat i nepoužité scény "The Bus Stop" (vystřižena z epizody 6), "The Chair" (vystřižena z epizody 9) a "The Library".
Bratrstvo neohrožených - Proč bojujeme? (2001) (epizoda)
Skvělá epizoda. Nejsilnější z celého seriálu.
Tchyně (2015) (pořad)
Naprostý dno... Jak to někdo vůbec může pustit do televize?
Soudce Alexandr (2017) (pořad)
Těch soudních pořadů máme v televizi nejspíš málo...
Applikace (2014) (pořad)
Z úcty k Mikolášovi jedna hvězdička za jeho dobře odvedenou práci. Ti dva noví negramoti z toho dokázali udělat něco absolutně nekoukatelného.
Parťáci (2016) (pořad)
Kdo by to byl řekl, že něco tak debilního jako Hrajeme s Alim může klesnout ještě níž.
Zelená míle (1999)
Za mě ještě o chlup lepší než The Shawshank Redemption.