Recenze (142)
Svatý boj (2001)
film mi přišel naprosto debilní. to je asi tak všechno, co k tomu chci říct
Andělé v Americe (2003) (seriál)
jak už tu bylo několikrát zmíněno, asi ne každý chápe, co chtěl některými motivy autor říct (já osobně se nechytala až příliš často). co mě ale vytáčelo úplně nejvíc, byly ty neskutečně teatrální scény. nemám ráda divadlo. nikdy jsem neměla. přijde mi, že v něm herci jen hrajou, že hrajou. od AiA jsem čekala kvalitní a kompaktní gay drama (a v několika málo momentech se mi i zdálo, že ho opravdu sleduju - hlavně mám na mysli ústřední milostný trojúhelník), většina "seriálu" ovšem bohužel sestávala jen z neskutečně afektovaných kreací herců, které mám přitom jinak hodně ráda (hlavně Emmu Thompson).
New Yorku, miluji Tě! (2008)
obrovské zklamání. asi jsem to vážně nepochopila. čekala jsem, že do sebe jednotlivé povídky budou aspoň malinko zapadat, ale přišlo mi, že se tam pokaždé jen někdo na chvilinku mihnul a vzápětí zas zmizel, aniž by měl jeho "příběh" jakoukoli pointu. celkově se postavy chovaly pro mě naprosto nepochopitelně, emoce nulové, ostatními uživateli několikrát vychválený Ethan Hawke mě naopak neskutečně točil, celé se to tvářilo strašně objevně, ale skutek utek... jediný moment, co se mi jakž takž líbil, byl rozhovor Robin Wright Penn s Chrisem Cooperem, a i ten byl značně předvídatelný
Vzpomínka na Titány (2000)
kýčovitá protirasistická agitka překypující testosteronem a hlavně neskutečným patosem. a jsem za ni nesmírně ráda:)
V jednom ohni (2008)
neskutečně vtipná komedie. Kirk Cameron je prostě borec :D:D. a jak se umí pěkně plazit...:D
Občan Kane (1941)
chápu všechny oslavné komentáře týkající se technické přelomovosti. já ale hodnotím filmy podle toho, jak moc mě dokážou strhnout, a tenhle to bohužel nedokázal ani v nejmenším. symbolika v závěru mi navíc přišla až podezřele jednoznačná, tak nevím, co si vlastně myslet
13. komnata - 13. komnata Daniela Landy (2006) (epizoda)
i kdyby se změnil sebevíc, jako (doufejme) bývalý extremista stejně nemá právo přezpívávat Kryla
13. komnata - 13. komnata Aleny Mihulové (2006) (epizoda)
značně mi vadilo, jak se Vilma Cibulková snažila ukrást si dokument pro sebe. říkám to na rovinu, nikdy mi nebyla sympatická.. ale záběry na ni, jak si zapaluje jednu cigaretu za druhou, a vzápětí tvrdí, jak "vyhrála svůj boj" s alkoholem, mě vyloženě vytáčely
Ples příšer (2001)
hmmm, to, že zarytý rasista hodí veškeré své "přesvědčení" za hlavu, když má šanci dostat tak výstavní mulatku, jako je Halle Berry, se dá chápat. ale tomu, že (SPOILER) se vzápětí bez problémů skamarádí taky s černochem, kterému chtěl jen o pár dnů dřív zastřelit děti, vážně nevěřím
Pošta pro tebe (2005) (pořad)
:D :D lidi, co se u tohodle dojímají, mě fascinují