Recenze (218)
Denní hlídka (2006)
Pro mě naprosté zklamání sezony. Očekával jsem od tohoto filmu o hodně víc. Čekal jsem velkolepý ruský film s nápadem, s efekty, prostě s něčím, co mě posadí na prdel. Bohužel se tak nestalo. Nevím, co na to říct, prostě člověk chvílema ani neví o čem to je, kdo je kdo a jaký mají věci význam. To bylo pro mě naprosto matoucí a hodnocení ubírající nedostatek.
Severní polární záře (2005)
Je to film pro náročného diváka a ne každému se bude líbit. Osobně z něho mám celkem smíšené pocity. Duncan (Joshua Jackson) si ve snímku hledá místo v životě, což je pro něho nesmírně obtížné. Je fixován myšlenkami na svého mrtvého otce a na své okolí a to je důvod jeho složité povahy, která mi velmi imponovala...
Padlý idol (1948)
Škoda, že mě starší filmy nikdy moc nezaujaly. A tento film nebyl vyjímkou. Je pro mě určitě plus vidět aspoň něco ze starší produkce......ale mně stačí tak pár černobílých filmů za rok. Jinak, osobně k tomu nemám žádné větší vítky. Herci hráli dobře, dialogy byly občas vtipné a děj se stupňoval...
Kmotr (1972)
Na to, že je to jeden z nejlepších filmů na CSFD, tak mě tento film docela zklamal. Zdlouhavý a místy i docela nudný fil, to je můj osobní názor. Na druhou stranu zase dokonalé a dobové zpracování mafiánské rodiny je velkým plus...Prostě nemůžu si pomoct, ale na víc jak 3* to není. Všem milovníkům Kmotra se omlouvám...
Záchranáři (2006)
Zajimavý námět, dobří herci, vtipné dialogy, dostatek akce, to vše mi nabídl tento film, ale bohužel pořád mi tam něco scházelo, nevím co, ale je to pro mě takový ten lepší průměr...
Darkened Room (2002)
Osobní názor je, že to skoro nemá ani hlavu ani patu. Sice ta tajemná a napjatá atmosféra tam byla, ale očekával jsem víc.
Rebelka (2006)
Celkem v pohodě filmeček, prostě oddechovka od náročných snímků nebo strašidelných hororů. Jo a btw. ta děvčica má charisma :-)
Sexbomba od vedle (2004)
Čekal jsem kravinu, blbost a film, který bude jenom ztráta mého času. To, co jsem dostal, stálo za to. Zábava, sranda, dobří herci (hlavně sexy herečky) a uvolnění při sledování tohoto filmu mi udělalo čáru přes rozpočet. Ručně stručně, byla to sexbomba....
Po krk v extázi (2004)
Už nevím co mám do těch komentářů psát, aby se to aspoň něčím lišilo. Bohužel u tohoto filmu to moc nejde, musím opět se smutným výrazem napsat, že to byla řadová tuctovka a od 2* film dělilo jen to, že oceňuji krásu a herecký rozlet Sienny Miller....
Dokonalé protiklady (2004)
Americká tuctovka s tou samou pointou jako milion dalších filmů...2* a to tomu ještě fandím...